Koffers zijn gepakt! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Wendy Vuurens - WaarBenJij.nu Koffers zijn gepakt! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Wendy Vuurens - WaarBenJij.nu

Koffers zijn gepakt!

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

10 Juli 2009 | Nederland, Lelystad

Over 12uurtjes zal ik richting Corfu vertrekken!

Gister heb ik mijn diplomering gehad! Was een leuke dag! En heb nu mijn 'papiertje' op zak haha..
Ik ben nu OFFICIEEL verpleegkundige!

Nou de koffers zijn gepakt.. (dan mag je 40kg mee en heb je nog problemen dat je teveel heb haha..mmm beetje gek he) Maar als het goed is moet het aantal kilos nu ongeveer wel kloppen..maar we zullen het morgen zelf wel zien op schiphol ;)!

Ik zal ongeveer om 13.00 aankomen op Corfu..dus het is gelukkig niet zo lang vliegen!

Ik zal z.s.m een bericht achterlaten wanneer ik daar ben! Maar eerst even genieten van het mooie weer ;) hihi aangezien het hier nu wel erg regenachtig is!

Ciaooo! Liefs van mij xxxx

  • 10 Juli 2009 - 14:38

    Denise:

    Hoi Wendy,
    Heel veel plezier!
    Wel knap dat je aan 40 kilo nog tekort komt...
    Dikke knuf van Denise xxx

  • 10 Juli 2009 - 14:41

    Wilma:

    Hoi Wendy!
    Zal je je netjes gedragen in Griekenland? Nou ja, je hebt je chaperonne bij je dus dat komt wel goed!
    Leef je maar lekker uit met je toneelstukjes...
    Groetjes van Wilma

  • 10 Juli 2009 - 16:47

    Monique:

    Hee Wen, heel veel plezier. Geniet ervan

    kus

  • 10 Juli 2009 - 21:15

    Chantal:

    Wendy heel veel plezier en geniet van het mooie weer :) haha

    liefs van chantal

  • 11 Juli 2009 - 02:45

    Geoff:

    Me schat-

    M'o mies yu ekte ekte.

    Mi lob' yu fu altijd

  • 11 Juli 2009 - 08:23

    Vanes:

    Geniet ervan! Doe voorzichtig en kom gelukkig en gezond terug. Niet te hard werken! X

  • 11 Juli 2009 - 08:26

    Vu:

    Hele fijne vakantie...eh ik bedoel arbeid. We zullen goed voor Geoff zorgen.
    Groetjes

  • 12 Juli 2009 - 10:51

    Oma:

    Hoi Wendy, heel veel plezier ik hoop dat je goed aangekomen bent. Ben je al aan het werk? Is het warm bij jullie? Hier regent het. heel veel liefs opa en oma!

  • 13 Juli 2009 - 08:24

    Myrthe:

    Hee meis!

    Allereerst van harte met je papiertje! Hihi.. Eind goed, al goed toch? ;)

    Heel veel plezier en succes op Korfu. Wanneer je de Nederlandse bodem weer bereikt heb gaan we snel weer eens babbelen hoor!

    Veel liefs

  • 14 Juli 2009 - 06:13

    Je Oom:

    en heb je het een beetje naar je zin daar ; have fun

  • 14 Juli 2009 - 12:33

    Mama:

    Hallo lieverd
    Alles goed met jullie daar ?
    Hoor gauw weer van je
    Hou van je Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Haay! Nou hier even in het kort een berichtje! Op deze site komen al mijn reisverhalen te staan, dus hou hem goed in de gaten ;)! Ennnuhh...wel berichtjes achterlaten he ;)! Liefs Wendy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 46656

Voorgaande reizen:

11 Juli 2009 - 31 Augustus 2009

En we gaaaaan weer ;)!

26 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: