En we gaaaaan weer ;)! - Reisverslagen van Wendy Vuurens - WaarBenJij.nu En we gaaaaan weer ;)! - Reisverslagen van Wendy Vuurens - WaarBenJij.nu

En we gaaaaan weer ;)!

Heeeeee!

Nou ik ga weer een reisje doen.. ok deze keer ga ik dan niet zover en ook niet zolang..maar ga toch 7 weekjes weg! 11 juli zal ik vertrekken!

Deze keer ga ik in Corfu werken!
Samen met Ryani gaan we werken op het resort Gelina Village.
We zullen gaan werken als kids entertainer!

Er ging wel eerst van alles vooraf om uiteindelijk naar dit mooie land te mogen..selectierondes, trainingsweek (hier hebben we van alles geleerd, zoals meeleeftheater, mini disco dansjes, spelletjes en noem maar op) maar na dit alles mag ik wel naar Corfu :D!

Ryani vertrekt 27juni al..helaas kunnen we niet tegelijk vertrekken omdat ik met mijn presentatie & diplomering van school zit.. maar ook dat is belangrijk haha! Maar daarna zal ik Ryani achterna vliegen!

Eind augustus zullen we weer terug zijn in NL! Met als het goed is een heerlijk bruin kleurtje ;) (ok, ryani zal het winnen van me haha)!

Nou ik zal proberen om regelmatig een berichtje hier achter te laten! En zou het leuk vinden om ook op de hoogte te blijven van wat er allemaal in NL gebeurd ;)!

Liefs Wendy

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2009

Parga en Paxos

19 Juli 2009

Dagje Albanië!

14 Juli 2009

Live vanuit Corfu!

10 Juli 2009

Koffers zijn gepakt!

09 Juni 2009

CORFU!!!!
Wendy

Haay! Nou hier even in het kort een berichtje! Op deze site komen al mijn reisverhalen te staan, dus hou hem goed in de gaten ;)! Ennnuhh...wel berichtjes achterlaten he ;)! Liefs Wendy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 46659

Voorgaande reizen:

11 Juli 2009 - 31 Augustus 2009

En we gaaaaan weer ;)!

26 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: