Mijn eerste reis - Reisverslagen van Wendy Vuurens - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Wendy Vuurens - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Haay!

Nou het is zo goed als zeker dat Myrthe en ik een kijkje gaan nemen in het mooie Suriname ;)!

We gaan daar voor 5maanden stage lopen in het ziekenhuis.
Wanneer we precies weggaan en wanneer we thuis komen dat weten we nog, we moeten namelijk nog een ticket boeken! Er moet nog best veel geregeld worden, denk aan spuiten, visum enzo..ik zal jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van hoe het allemaal loopt!
We hopen daar een goede stage te krijgen en natuurlijk ook te kunnen genieten van het mooie weer en onze vrije dagen ;)!

En ook zullen we kijken hoe het uitgaansleven daar is haha! Ik zal af en toe een berichtje hier plaatsen (zo vaak mogelijk) en natuurlijk fotos erop zetten!

Nou zodra ik meer weet van wanneer we gaan vertrekken enzo dan zal ik het erop zetten! Ook zou ik het leuk vinden als jullie af en toe ook eens een berichtje achterlaten :D!

Kusje!

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2008

Einde Suriname!

15 Januari 2008

Genieten van de laatste dagen!

02 Januari 2008

Feestdagen in Suriname!

04 December 2007

Sorry, Sorry! Maar hier weer een verhaal!

06 November 2007

Jungle Tour!
Wendy

Haay! Nou hier even in het kort een berichtje! Op deze site komen al mijn reisverhalen te staan, dus hou hem goed in de gaten ;)! Ennnuhh...wel berichtjes achterlaten he ;)! Liefs Wendy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 46655

Voorgaande reizen:

11 Juli 2009 - 31 Augustus 2009

En we gaaaaan weer ;)!

26 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: